יום שלישי, 24 בספטמבר 2024

פרסומי השבוע



כיצד לזהות לקוחות אסטרטגיים ולמקסם את הפוטנציאל שלהם?

מבוא: החשיבות בזיהוי לקוחות אסטרטגיים
בכל עסק, ישנם לקוחות שהם בעלי ערך גבוה יותר מאחרים. לקוחות אסטרטגיים הם אלו שמביאים עימם לא רק רווחיות גבוהה, אלא גם פוטנציאל לשיתופי פעולה ארוכי טווח, פיתוח מוצרים או שירותים משותפים והשפעה חיובית על המוניטין של החברה. זיהוי לקוחות אלו והתמקדות בהם יכולה להוות מנוע צמיחה משמעותי לעסק, אך דורשת גישה שונה וניהול קשרים מותאם אישית. במאמר זה נסקור טכניקות לזיהוי לקוחות אסטרטגיים, דרכים למקסם את הפוטנציאל שלהם, ודוגמאות מעשיות מהשטח.

קרא עוד »



הפסיכולוגיה מאחורי החלטות קנייה

מבוא: הפסיכולוגיה מאחורי החלטות קנייה

החלטות קנייה הן תהליכים מורכבים שמערבים לא רק שיקולים רציונליים, אלא גם הרבה אלמנטים פסיכולוגיים ורגשיים. עבור מנהלי מכירות, הבנה מעמיקה של הפסיכולוגיה העומדת מאחורי החלטות אלו יכולה להוות כלי עוצמתי לשיפור תהליכי המכירה ולהגדלת שיעורי ההמרה. בעוד שלקוחות נוטים להאמין שהחלטותיהם מבוססות על היגיון ומחקר, למעשה, שיקולים פסיכולוגיים כגון רגשות, הטיות קוגניטיביות והשפעות סביבתיות משפיעים רבות על אופן קבלת ההחלטות שלהם.

מאמר זה יחקור את הגורמים הפסיכולוגיים המרכזיים שמשפיעים על החלטות קנייה, כיצד ניתן להשתמש בהם במכירות, ואילו טכניקות מוכחות יכולות לסייע להניע לקוחות פוטנציאליים לפעולה. בנוסף, נדון במגבלות ובסיכונים בשימוש יתר בטכניקות אלו, ובחשיבות של שמירה על אתיקה ושקיפות בתהליך המכירה.


תגיות

crm GTD Salespro אבי פרץ אלון אולמן ארגון הדרכות זכויות עובדים חזון חרבות ברזל טיפים למנכ"ל יחס המרה ייעוץ עסקי יעוץ ארגוני ישראל 2024 לידים ליווי עסקי מאיר בראל מודלים לניהול מכירות מודלי מכירות מודל מכירות מיתוג מכירות מנהל מכירות מנכ"ל מס הכנסה מע"מ מעסיקים משאבי אנוש ניהול זמן ניהול מכירות ניהול משברים ניהול עסקי ניר דובדבני פרודוקטיביות קבלת החלטות קורונה קידום מכירות רשות המיסים שיווק שימור לקוחות שרון סברייגו תחזית כלכלית תמריצים תקשורת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה